Чому “Тесла подешевше” може вас вбити

І ні, це не клікбейтний заголовок, яким ми просто намагаємось привернути вашу увагу.

У цій статті ми хочемо розповісти про ті автомобілі Tesla, з якими стикаємося в роботі та які без перебільшення збирають “з говна та палиць”. Вилазить це все, коли люди, які вже купили машину в Україні, приїжджають до нас на ремонт.

Звідки береться різниця у ціні Tesla?

Отже, ви заходите на авторіа або інший сайт і шукаєте “тесла”. Дивіться різні оголошення. Та ж Model S, той же рік, однакова комплектація та ємність батареї. Але чому одна машина коштує $27 000, а друга – $35 000? Ці бариги остаточно нахабилися стільки заробляти на чесних людях?

Насправді все зрозуміло. Почнемо з того, що 90% автомобілів Tesla на нашому ринку – це машини, які мали якісь пошкодження, такими були привезені в Україну з Північної Америки, відновлені та продані. І не більше 10% куплені новими або з пробігом із Європи та США без участі у ДТП.

Тож з чого складається підсумкова ціна відновленого автомобіля Tesla?

Перше – це ціна продажу на страховому аукціоні, де й купуються биті машини. Переглянути сайти Copart (Копарт), IAAI (Іншуренс), Manheim (Манхейм) та інші ви можете самі – вартість автомобіля серйозно відрізняється залежно від стану. Одна річ якщо в нього просто пошкоджені капот, крило і бампер і зовсім інша якщо це “биток”, ще й “накруто”. І велике питання – чи не постраждала у машини батарея? А якщо постраждала, то чи не спалахне вона у вас в процесі експлуатації автомобіля? Просто подивіться на машини на цьому фото – є між ними різниця? Як думаєте – яка з них буде для вас безпечнішою?

pasted image 0

Другий фактор, що впливає на підсумкову ціну Tesla – це вартість ремонту в Україні. Є варіант, коли “хлопці в гаражах все підварять”, причому посадять все на саморізи та куточки з “епіцентр” (і так, це реальний випадок). Це ми і називаємо ремонтом “з гівна та палиць”. І є варіант, коли машину відновлюють до заводського стану, використовуючи нові або “беушні” оригінальні деталі Tesla.

Про досвід ремонту ми вже навіть не говоримо – ті, хто зіштовхуються з Tesla без знань про конструкцію автомобіля, можуть і не знати, що у машини відсутні деталі, наприклад, системи охолодження батареї. Звідки, якщо у машинах із ДВС такого немає?

У результаті вартість ремонту битої Tesla може відрізнятись у рази. А різниця в ціні різних оголошень – перевищувати $10 000. Але чим це загрожує? Проблеми з безпекою, аж до загрози вашому життю. Нижче ми зібрали ТОП-6 найнебезпечніших прикладів ремонту Tesla. Деякі з них насправді можуть вас вбити.

ТОП-6 прикладів небезпечного ремонту автомобілів Tesla

Отже, з чим ми стикаємося у роботі з автомобілями Tesla, які власники привозять до нас на СТО після перекупів, приватників, комісійників та інших товаришів? Усі приклади нижче – це винятково реальні випадки з нашої практики. Ніякої теорії чи вигадок – лише факти.

Несправні системи SRS/Airbag та відсутність подушок

Одна з найбільших проблем – це некоректно відновлена робота системи безпеки. Найгірший варіант – коли проблема не вирішена і просто замаскована.

Як треба робити – замінити всі подушки безпеки, що спрацювали, разом з датчиками і піропатронами, відновити заводське покриття, налаштувати роботу системи в блоці управління, використовуючи діагностичний сканер. В результаті система безпеки спрацює у разі ДТП та врятує вам життя.

Як роблять – замість подушок безпеки встановлюються “заглушки” (мішки, що спрацювали ейрбегі, що завгодно, схоже на подушку), або просто впаюється опір, що імітує для ЕБУ наявність подушки безпеки. Місце спрацьовування ретельно маскується (начебто і “не стріляла”). У разі ДТП ви опинитеся в машині, яка ніяк не допоможе вберегти ваше життя.

Вердикт – МОЖЕ ВБИТИ!

2. Криво зварені підрамники

Кузов автомобілів Tesla переважно виконаний з алюмінію, на відміну від сталі, у більшості інших машин. Зварювання алюмінію – це складний процес. Варити потрібно аргоном, використовувати апарат змінного струму, сам капризний матеріал і у зварювальника повинні бути особливі навички.

Якщо автомобіль купується з великими ушкодженнями, без зварювання не обійтись. Але зробити це якісно можуть дуже мало хто. До нас часто приїжджають машини з неякісними зварними швами та невиставленими підрамниками. В результаті маємо “криву” машину, якій неможливо коректно провести “розвал-сходження”, її постійно відводить убік, кермо теж може стояти криво.

Вердикт – практично не підлягає виправленню, загрожує постійним дискомфортом, підвищеними витратами на заміну деталей підвіски та кермового керування, які зношуватимуться набагато швидше. Про “автопілот” взагалі можна забути.

1 5

3. Кустарний ремонт гальмівної системи

У разі ударів часто страждають деталі гальмівної системи.

Як треба робити – замінити усі пошкоджені елементи цілими оригінальними деталями.

Як роблять – ми неодноразово бачили перебиті трубки гальмівної системи, які намагалися підварити, або відновити їх за допомогою фітингів, штуцерів та інших підручних засобів. Або підварений у місці кріплення гальмівної магістралі супорт. Результат – втрата герметичності в системі, витоку гальмівної рідини, які в крайньому випадку можуть привести до відмови гальм.

Вердикт – МОЖЕ ВБИТИ!

4. Перебиті патрубки пневмопідвіски

Ще одна деталь, яку ніхто не морочиться міняти цілком, як того вимагає технічний регламент. Основна мета “майстрів подешевше” – відновити роботу пневмопідвіски на час продажу автомобіля. Результат – автомобіль через час “падає” на один бік або опускається повністю, тому що пневмопідвіска втратила герметичність. Іноді через неякісний ремонт не можна коректно відкалібрувати роботу системи, і вона постійно видає помилку.

Вердикт – відмова пневмопідвіски на ходу може спричинити ДТП, але це дуже рідкісні випадки. Швидше за все ви зіткнетеся з неприємним сюрпризом, коли ваш автомобіль різко “присів” після ночі на парковці.

2 1

5. Відсутність деталей системи термоконтролю батареї

Ні покупці, ні перекупи, без досвіду роботи з автомобілями Tesla, не знають і не звертають уваги на особливі деталі, які можуть відвалитися в результаті удару при ДТП. Найпоширеніший випадок – відсутність люверсів та дифузора у передній нижній частині автомобіля. Здавалося б, та й що? “На швидкість не впливає”.

Ось це важливі деталі системи термічного контролю батареї Tesla. Насправді, поки ви насолоджуєтесь їздою, ваш автомобіль дуже уважно контролює температуру акумулятора та всі його параметри. Якщо батарея холодна – система може підняти температуру, якщо гаряча – намагається охолодити. Для цього потрібний дифузор, який створює повітряні потоки. І люверси, які подібні до жалюзі, відкриваються і закриваються, щоб посилити охолодження. Якщо вам здається, що це не важливо, то просто згадайте заголовки новин про “Тесли” – практично завжди це результат проблем з батареєю. Так що постійні помилки системи термоконтролю на екрані машини – це ще нешкідливе, що може бути в цій ситуації.

Вердикт – швидше за все загрожує перегрівом та прискореною деградацією батареї, але в окремих випадках може призвести і до спалаху. Потенційно може вбити!

6. Відновлені деталі підвіски

Ще одна група деталей, на якій намагаються заощадити творці чудес “з гівна та палиць” – це деталі підвіски. Ми зустрічали відновлені кустарним методом кульові опори, сайлентблоки, важелі. Також практикується “підбір подібного” – коли на авторинку або в онлайн-каталогах підбираються зовні схожі запчастини, які за допомогою “молотка і такої матері” встановлюють в посадкові місця. Зовні це може бути не помітно, особливо якщо ви не фахівець.

Результат – через тиждень або місяць такі запчастини почнуть стукати, тарахтіти, скрипіти та розвалюватися. Змінювати їх доведеться вже самостійно.

Вердикт – швидше за все, загрожує лише зайвими витратами, хоча при розриві кульової опори на великій швидкості може відірватися колесо і автомобіль потрапить у ДТП. Тобто, потенційно може вбити!

3 1

У цьому списку ми не стали перераховувати такі дрібниці як відсутність троса аварійного відкриття капота – хоча без нього при сів акумуляторі потрапити під капот буде дуже проблематично. Або відсутність передньої панелі (вона ж “телевізор”), натомість якої радіатор закріплений на залізних куточках з будівельного магазину. Або саморіз, який притримує крило, і вкручений прямо у фару, через що вона запотіває. Або непрацююча протитуманка, яка виявляється не прикручена до бампера і взагалі не підключена, тому що підключати нічого – там просто бовтається зв’язка обірваних проводів. Повірте, такого добра у “теслах за $29 999 з гарантією” ми надивилися досить. Але це хоча б не загрожує вашому здоров’ю та життю.

Тепер ви розумієте у чому різниця між “Теслою за 27 тисяч і за 35”? Якщо вам пощастить, ви просто вкладете цю різницю в якісний ремонт, який не зробили продавці. Якщо не пощастить – доведеться витратити ще більше. У гіршому випадку – виявиться, що користуватися цією машиною небезпечно для вас і ваших близьких.

Як ми працюємо в Tesla Park?

Купуючи автомобіль у нас, ви можете бути певні:

  • Перед вами автомобіль лише з дрібними та не критичними пошкодженнями. Більшість машин своїм ходом заїжджають до нас у бокс для ремонту. Переконатися в цьому просто – перегляньте вкладку “Автомобілі в наявності” на нашому сайті та оцініть стан машин самі.
  • Ремонт автомобілів Tesla проводиться виключно відповідно до технічних регламентів виробника та з використанням нових або б/у оригінальних запчастин. Пошкоджені елементи не ремонтуються, а змінюються повністю, що гарантує вам їхню тривалу і надійну роботу.
  • Фарбування кузовних деталей ми проводимо у професійній фарбувально-сушильній камері, з дотриманням усіх технічних норм.
  • Система безпеки SRS/Airbag відновлена ​​до заводського стану. У випадку ДТП, наша Tesla врятує вам життя.
  • Якщо з вашим автомобілем виникне проблема, ви завжди зможете усунути несправність на нашому сервісі. На відміну від перекупів, ми нікуди не пропадаємо і завжди несемо відповідальність за продані автомобілі.